ایده خلاقانه طراحی دکوراسیون باشگاه در ۱۴۰۳

ایده خلاقانه طراحی دکوراسیون باشگاه در ۱۴۰۳

قطعا اولین نکته ای که در بدو ورود به هر مکانی توجه ما را به خود جلب می کند دکوراسیون و طراحی داخلی آن مکان است. ایده خلاقانه طراحی دکوراسیون باشگاه، خود ضامن افزایش اعضاء به باشگاه شما می باشد. چرا که این نکته مهم می تواند به طور مستقیم و غیر مستقیم بر عملکرد ورزشکاران تاثیر گذار باشد.

تیم لومانا اسپرت توانسته با ارائه طرح ها و ایده های خلاقانه همواره در نوسازی و دیزاین باشگاه های ورزشی حرف اول را بزند.

بهترین دکوراسیون برای باشگاه بدنسازی

یکی از اساسی ترین نکات در دکوراسیون باشگاه ها، چیدمان است!

اگر چیدمان یک باشگاه ورزشی درست نباشد، بی نظمی و شلوغی موجب احساس سردرگمی در افراد می شود. به همین دلیل است که چیدمان اصولی از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر چیدمان تجهیزات و دستگاه های ورزشی و بدنسازی، می توان زیبایی های بصری خوبی برای باشگاه ایجاد کرد.

افراد پس از ورود به باشگاه، با دیدن دیزاین و چیدمان باشگاه باید علاوه بر افزایش سطح انرژی و حس خوب، انگیزه بیشتری برای ورزش کردن پیدا کنند.

recep

پذیرش باشگاه ورزشی

چهره و نمای اولیه هر باشگاه از پذیرش باشگاه ورزشی نمایان می شود. چرا که پذیرش باشگاه ابتدایی ترین جایی است که اعضای باشگاه با آن مواجه می شوند.

ورودی باشگاه باید تلفیقی از هنر و انگیزه برای ورزشکاران باشد، تا احساس نشاط و شادی را در افراد بیدار کند؛ به این ترتیب اعضای باشگاه شما احساس ورود به یک فضای درست و حساب شده را دارند که همواره به مشتریان خود اهمیت می دهد.

قسمت پذیرش باشگاه ورزشی، یک فرصت عالی برای ایجاد اولین انطباق بین مشتری و محیط ورزشی عمل می کند، چرا که درست در همین ناحیه از باشگاه است که ارتباط اولیه برقرار می شود و اگر آن ارتباط خوب و درست باشد، احتمال موفقیت و پیشرفت در مسیر تحقق هدف های باشگاه بسیار افزایش می یابد.

استفاده از نور مناسب در قسمت کانتر و پذیرش باشگاه ورزشی، مبل های ارگونومیک و توجه به جزئیات ظریف ترکیبی توام با حس آرامش و تمیزی را باید منتقل کند. این همان طراحی زیبا و منحصر به فردی است که لومانا اسپرت، برای دکوراسیون داخلی باشگاه شما در نظر می گیرد.

نورپردازی در باشگاه بدنسازی

 

از جمله مهم ترین عوامل ایجاد جذابیت در باشگاه های ورزشی، نورپردازی محیط باشگاه است.

استفاده از نور طبیعی در صورتی که شرایط باشگاه ایجاب کند، می تواند یک نقطه قوت در نورپردازی باشگاه شما به شمار آید؛ نور طبیعی علاوه بر روشنایی سبب افزایش انرژی و روحیه نیز می شود. اما اگر امکان برخورداری از نور طبیعی را ندارید، باید حتما امکان نصب پنجره و دریچه در محیط باشگاه مورد بررسی قرار بگیرد.

یک باشگاه هوشمند بر اصل کاهش هزینه و افزایش خدمات کار می کند، همین امر موجب استفاده از نور های LED  در سقف های بلند باشگاه ها شده است. لامپ های LED  لنز های ضد خیرگی دارند و رفلکتور و پخش کننده نورمناسبی دارند، استفاده از نورهایی که ضریب خیرگی کم دارند باعث ایجاد نوری پایا و یکنواخت می شود.

light

 در فضاهای بزرگ نیز نیازمند به منبع نور قوی هستیم، به این منظور بهتر است از نورها و چراغ های با قدرت بالا مانند پروژکتورها استفاده کنیم. در مورد استفاده از انواع پروژکتورها پرکاربرد ترین تکنولوژی استفاده از فناوری COB  است که مخفف Chip on board  می باشد. این چیپ ها توان بالایی در نوردهی دارند.

لومانا اسپرت با بررسی دقیق قابلیت های مجموعه ورزشی شما، بهترین روش نورپردازی در باشگاه را برای شما ایجاد می کند.

آینه ها در باشگاه ورزشی

mir

 

 

نقش و اهمیت آینه ها در باشگاه ورزشی آن قدر زیاد است که کمتر کسی از آن بی خبر است.

برخی معتقدند که آینه ها از تجهیزات و لوازم بدنسازی نقش مهم تری در باشگاه ها دارند، چرا که معمولا ورزشکاران تمایل دارند که در حین انجام حرکات ورزشی خود را در آینه ببینند تا تمرین خود را درست انجام دهند.

برای اینکه پشت هر دستگاهی یک آینه قرار بگیرد، نصب آینه های سرتاسری در باشگاه ها بسیار متداول است و نتیجه مطلوبی به همراه دارد.

trad

چیدمان دستگاه های بدنسازی

نجوه چیدمان لوازم و دستگاه های بدنسازی در باشگاه تاثیر چشم گیری در دکوراسیون داخلی باشگاه شما دارد.

نحوه قرار گرفتن دستگاه ها باید به گونه ای باشد که، اختلالی در رفت و آمد ورزشکاران ایجاد نکند و موجب ایجاد حادثه نشود.

لومانا اسپرت به شما پیشنهاد می کند تا در چیدمان دستگاه های بدنسازی باشگاه خود، ترتیب قرارگیری وسایل را زیر نظر متخصصان مجموعه ما انجام دهید. برای مثال؛ بهتر است تردمیل ها در ابتدای سالن قرار بگیرند و یا اگر منظره زیبایی دارید تردمیل را رو به آن منظره جایگذاری کنید، و یا حتی اگر در مجموعه ورزشی خود استخر دارید تردمیل ها را می توانید رو به استخر قرار دهید تا ورزشکاران مدت زمان بیشتری را به راه رفتن یا دویدن روی تردمیل اختصاص دهند.

رختکن باشگاه ورزشی

 

 

رختکن باشگاه ورزشی از جمله مکان هایی است، که ورزشکار حداقل ۲ بار به آن مراجعه می کند؛ طراحی رختکن باشگاه می تواند در میزان جذابیت آن تاثیر زیادی بگذارد.

تهویه و نور مناسب در رختکن ها بسیار حائز اهمیت می باشد، کمد های موجود در رختکن ها باید متناسب با تعداد ورزشکاران در نظر گرفته شود. نما و دکوراسیون رختکن با تعبیه چند نیمکت زیباتر می شود.

برای تزئین فضای رختکن می توانید از تابلوها و جام های ورزشکاران استفاده کنید.

chang

یک رختکن اصولی در باشگاه، از دید لومانا اسپرت و سایر متخصصان این حوزه علاوه بر زیبایی ظاهری باید ارتاط خوبی بین افراد ایجاد کند بنابراین لومانا اسپرت در طراحی باشگاه ورزشی شما به جزئیات مربوط به رختکن ها توجه بسیاری می کند.

سرویس بهداشتی و حمام باشگاه ورزشی

bath

 

 

 

استفاده مکرر ورزشکاران از سرویس بهداشتی و حمام در باشگاه ورزشی، این نیاز را ایجاد می کند که این مکان همواره تمیز باشد. کف و دیواره های حمام و سرویس بهداشتی باشگاه باید از کاشی های مقاوم در برابر مواد شیمیایی مخصوصا اسید و باز باشد.

کفپوش باشگاه ورزشی

کفپوش مناسب در باشگاه، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به دلیل چند منظوره بودن باشگاه های ورزشی تیم لومانا اسپرت پیشنهاد می کند تا در طراحی باشگاه ورزشی خود از کفپوش های نرم و ضد باکتری استفاده کنید.

شما می توانید از انواع کفپوش های : گرانولی، تاتامی، پلی یورتان،لاستیکی، وینیلی استفاده کنید.

 

air

تهویه مناسب باشگاه ورزشی

دستگاه پخش موزیک

 

تعبیه ی تهویه مناسب باشگاه ورزشی امکان گردش هوا و رسیدن اکسیژن و هوای تازه به ورزشکاران را می دهد، همچنین مانع از پیچیدن بوی نامطبوع و عرق در فضای باشگاه ورزشی می شود.

تهویه مناسب باشگاه، موجب از بین بردن فعالیت میکروارگانیسم ها می شود و این موجب کاهش احتمال بروز بیماری های عفونی در ورزشکاران می شود.

 

سیستم صوتی مناسب و پخش موزیک هنگام ورزش موجب افزایش حس انگیزه ورزشکاران می شود.

در طراحی دکوراسیون باشگاه ورزشی خود همواره محل مناسبی برای قرارگیری باند ها و سیستم های صوتی خود در نظر بگیرید.

buffet

طراحی بوفه باشگاه

بوفه ها نیز نقش مهمی در باشگاه ها دارند، بنابراین طراحی بوفه باشگاه نیازمند تخصص و هنر است.

هیچکس از یک بوفه قدیمی و کهنه استقبال نمی کندریال این امر موجب کاهش درآمد باشگاه شما از بوفه می شود. دکور بوفه باشگاه باید به گونه ای طراحی شود که جدای از راحتی استفاده زیبا باشد. داشتن فضای کافی برای نشستن بدون ایجاد مزاحمت برای ورزش سایر افراد در طراحی بوفه ها بسیار اهمیت دارد.

دیوار باشگاه ورزشی

 

 

طراحی دیوار باشگاه ورزشی یک طراحی کاملا سلیقه ای است، اما بهتر است رنگ دیوار های باشگاه شامل رنگ های روشن مانند آبی روشن، سفید، طوسی، کرم و … باشد.

رنگ های جیغ و تند باعث ایجاد تنش و استرس د محیط برای ورزشکاران می شود، و این در حالی است که ورزشکاران نیاز به تمرکز دارند.

wall

دکوراسیون باشگاه های ورزشی از اهمیت بالایی برخوردار می باشند، چرا که علاوه بر افزایش مشتری و اعضا به باشگاه شما سبب ایجاد انگیزه در روحیه ورزشکاران می شود.

شما می توانید در سال جدید با دکوراسیون جدید آماده عضو گیری برای باشگاه خود باشید، کافیست طراحی و اجرای دکوراسیون باشگاه ورزشی خود را به لومانا اسپرت بسپاری تا در مدت زمان کمی شاهد رشد چشمگیر اعضاء اشگاه مشتریان خود باشید.

لومانا اسپرت با تجربه چند ساله خود آماده ارائه خدمات بازسازی دکوراسیون داخلی باشگاه و تامین و تجهیز باشگاه شما می باشد.

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در لومانا اسپرت تماس بگیرید.